Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

torsdag 20 november 2008

Ute med Skorpan

Jag var nyss ute med Skorpan, våran hund, och insåg när jag kom in att jag inte skrivit något i bloggen sen jag fyllde år. Jag som lovade att hålla bloggen "intressant" och "uppdaterad" *fy på mig*

Men nog om det, jag lever iaf fortfarande och jag mår bra, jag är väldigt trött just nu, men var tvungen att gå ut med vovven, hon vart väldigt orolig och då misstänkte jag direkt att det var "kissnödigheten" som var orosmomentet…

Så rätt jag hade… hon kissade massor… även fast hon "kissat ur sig" tidigare idag… Men det räckte inte med att kissa, det var nummer två också, en rejäl laddning, som luktade "död rutten hamster". Men sen var hon lugn igen, nu ligger hon och myser i soffan.

Nu ska jag hoppa i säng… Men ha det underbart där ute. Kram på er alla.

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se