Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 10 november 2008

Schemalagt inlägg.

Hur underbart är det inte att jag kan skriva detta när som helst och sedan Schemalägga publiceringen till ett helt annat klockslag. Det gör mina "God morgon"-inlägg så mkt bättre, jag kan om jag känner att jag inte orkar stiga upp tidigt, skriva inlägget redan kvällen innan.

Det är en "latmasks" dröm. Och ett helt säkert sätt att önska alla Gott nytt år på exakt rätt tidpunkt. Är det inte undertbart så säg.

Sprid gärna Dalahavens till Alla era vänner! Lägg länken http://dalahavens.blogspot.com/ i alla era mejl, länka från din blogg, skriv den på era visitkort, sms:a den till Alla era vänner, kissa den i snön, sprid den med kärlek, sprid den med hat, sprid den med vinden, lacka den på era bilar, signera era viktiga papper med den, boka semester med länken som tilltalsnamn, sprid den i forum, sprid den på Irc-nätverken, börja varje mening under en hel dag med den och kom för guds skull ihåg att kolla in med jämna mellanrum och läsa om livet på Dalahavens väg.
Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se