Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

tisdag 11 november 2008

Oj, vad har jag nu gjort.

Jag har nog "lovat" för mkt nu. Visserligen så älskar jag att laga mat, men det skulle aldrig vara möjligt att jobba hemma hos någon! Jag är för blyg!

Nej, skämt och sido. Jag känner mig som en liten nöt när jag såg att Claudia Galli kommenterat min kommentar i hennes inlägg, men man kanske skulle räkna på det och skicka över ett kostnadsförslag. Vem vet, ett skämt kan kanske leda till jobb. Ha Ha Ha.

Nu ska vi i alla fall åka iväg till svärmor och svärfar, och jag hoppas att dom har fått mejl från loopia nu. Annars blir jag besviken. Jag vill ha "min" domän nu!

Ha det bäst så länge! Kram på er alla!
Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se