Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

onsdag 12 november 2008

Gå till sängs tidigt.

Idag ska jag försöka gå till säng tidigt. Eller rättare sagt jag måste! Jag ska på "praktikintervju" i morgon vid ca 11:00. Det kanske blir så att man ska praktisera under december månad, vem vet. Bara jag får vara ledig under jul och nyår så att jag kan åka upp till släkten. Det får jag bara inte missa!

Jul och Nyår är heligt för mig! Det är "enda" chansen jag har att träffa "alla" nära och kära, dom är egentligen ganska få, men dom betyder allt för mig.

Men men, vi får se hur det blir med allt. Jag håller tummarna för att allt ska lösa sig på bästa möjliga sätt iaf.

Nu ska jag ge mig på att laga lite mat, börjar bli hungrig.

Ha det underbart och glöm inte att kika in då och då, för att läsa mer "spännade" inlägg.

1 kommentarer:

Nilla sa...

Hej Chrille

Ja, nu får Du gå till sängs tidigt så att Du är pigg imorgon.

Lycka till imorgon.

Kram
Nilla

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se