Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

tisdag 25 november 2008

Trött…

God Morgon! Idag är jag trött som f*n. Jag får åka hem och sova igen när jag kört lillebror till "jobbet".

Mina "domän-problem" verkar ha ordnat upp sig, men jag ska dubbelkolla det sen. Man vet aldrig. Det finns säkert nåt som fortfarande kan j*vlas.

Senare idag ska jag börja undersöka vilka möjligheter det finns det ett svenskt webbhotell. Det vore jättekul om jag kunde lösa det. Få upp den "färdiga" Dalahavens.se

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för att åka… Ha det bra så länge så ses vi senare idag… Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Godmorgon och förlåt för att jag inte var pigg och orkade följa med idag. Jag ville ju följt med dig men var så fruktansvärt trött! :)

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se