Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 24 november 2008

Jävlas…

Allt bara jävlas! Eller inte allt, men allt som har med "min" domän att göra. Men om 48 timmar så ska det "garanterat" vara som förut. Men vem vet, det finns säkert 1 miljon små saker som fortfarande kan gå fel. Om ni har lust så kan ni alltid prova att mejla christer@dalahavens.se, webmaster@dalahavens.se, tipsa@dalahavens.se. Och när/om ni gör det så lämna gärna en kommentar att ni skickat i väg ett mejl (skriv gärna vilken mejladress ni skickat till också). Så får jag lite spårningsarbete att göra, vill veta var dom tar vägen just nu.

Nu får allt fixande och donande med domänen vänta till jag är säker på att jag får det rätt… Vill ju inte att bloggen ska bli lidande för att jag inte får det rätt första gången. Men snart så ska jag j*vlar få det rätt… Om bara att kunde gå lite fortare, vid uppdatering av DNS kan det ju ta upp till 48 timmar innan registeringen funkar som den ska. Det suger hästb*lle, för att ta det på ren svenska. Jag önskar iaf er alla en underbar kväll! Nu ska jag ge f*n i det här ett tag.

Ha det underbart! Kram på er ALLA!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha..... det funkar ju :)

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se