Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

onsdag 12 november 2008

Praktik

Ja, nu verkar det vara dags. Arbetsförmedlingen tycker att jag borde ha en nu. Det är inte lätt när man får raka "nej", eller "vi ska tänka på saken" till svar från de platser man söker på.

Men min "underbara" förmedlare nere på arbetsförmedlingen ska mejla mig de kontakt uppgifter jag behöver för att söka en praktik inne i Sölvesborg. Hon ville att jag ska söka den så fort som möjligt, jag "måste" ut på arbetsmarknaden nu. Det var så hon sa iaf.

Jag har försökt att hitta en "sida" till en gammal datorlåda, men jag har inte hittat den ännu, jag hoppas att jag hittar den. Det skulle göra svärfars "jobb" mycket lättare. Men den verkar vara försvunnen. Men jag ska gå igenom lägenheten och förråden så får vi se vad jag hittar.

Nu måste jag kolla över hur jag ska göra om "dom" vill att jag börjar min praktik på måndag.Ha det bäst! Kram!

0 kommentarer:

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se