Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

onsdag 26 november 2008

Rättad…

Idag när jag loggade in så såg jag att jag fått en kommentar som rättade ett av mina tidigare inlägg. Jag tackar Job för detta. Jag hoppas du fortsätter att läsa. Det är kul när läsare kommenterar inläggen då vet man att någon läser det man skriver. Nu hoppas jag bara att det är fler som vågar kommentera. Ge mig både ris och ros! Jag älskar feedback!

Nog om detta…

Ni har väl inte missat att ni nu kan sponsra Dalahavens.se? Det går att göra både via sms och via PayPal.
För att sponsra via sms så gör du som följer:

- Tjänsten är tillfälligt borttagen -
SMS:a DH DittNamn till 72550
Kostnad: 5 kr + ev SMS-taxa

Vill du vara anonym när du sponsrar?
SMS:a DH till 72550
Kostnad: 5 kr + ev SMS-taxa
- Tjänsten är tillfälligt borttagen -

Pengarna jag får kommer först och främst skattas, sedan kommer majoriteten av pengarna gå till att betala för det webbhotell som Dalahavens.se snart kommer upp på. Om ni har önskemål om vart pengarna ni skänker ska gå, så går det bra att mejla mig och informera om det alias/namn ni använde när ni skänkte pengar och till vad ni önskar att pengarna ska användas till.

Ha en underbar dag! kram på er!

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se