Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

fredag 14 november 2008

Äter, äter och äter...

Det är vad vi gör... vi började dagen med en kopp kaffe och ett par mackor. Vid första stoppet så åt vi varsin korv i bröd, jag hatar Statoil! Nejdå, jag älskar Statoil, eller iaf deras korv i bröd. Andra stoppet blev på McDonalds. Fy f*n va man blev mätt, iaf för stunden.

Nu har jag precis krängt ner en hel "Nora-sallad", och innan dess var vi hos farmor och farfar och fikade.

Det blir ofta mycket mat när vi åker hit, det gillar jag visserligen, men vi bara äter och äter...

Pappa "WoW:ar" lite just nu och Gumman tittar på TV, så jag passade på att skriva lite här som ni kanske märker. Det känns bra att bloggen får fler och fler "unika" läsare, om jag bara kunde få in lite feedback från er läsare, jag vill veta vad ni vill ha, vad gillar ni? Vad gillar ni inte? Vilka är ni? Vad önskar ni läsa om i fortsättningen?

1 kommentarer:

Nilla sa...

Hejsan

Det låter gott, men vad konstigt att Du åt korv, gillar Du korv???

Ha Ha

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se