Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

fredag 21 november 2008

Fixar och donar

Jag har fixat och donat med både det ena och det andra under dagarna som gått. Jag ska försöka få upp "Dalahavens.se" så snart som möjligt, men vet inte hur jag ska lösa det än… Kanske man skulle satsa på ett webbhotell någonstans, men jag vet inte om jag har råd, eller kanske ska man lägga upp en "hemmaserver", men då ligger ju problemet i att min internet anslutning kanske inte räcker till, eller ligger nere utan anledning.

Får fortsätta räkna på det och försöka hitta en lösning, om ni har tips så mejla mig gärna. Kanske har mina läsare en lösning på problemet?

Nu ska jag snart titta på "Las Vegas", en serie på 5:an som jag började följa för ett par månader sen. Sen blir det direkt i säng.

Ha det undertbart! Kram!

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se