Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 10 november 2008

God morgon!

Ja, god morgon på er! God morgon Gammalstorp!

Grannarna har varit vakna sedan 04:00, det är underbart med folk som tyvärr måste banka och skramla i trapphuset redan då. Men sånt är livet, ser fram emot att flytta till hus.

Nu ska jag snart väcka Gumman, vi ska hjälpas åt med tvätten. Vi måste få allt färdigt innan fredag, för då åker vi! Vi ska åka "hemåt", till mina gamla hemtrakter, det ska bli jättekul att träffa alla. Hoppas bara att alla är på bra humör.

Jag har gjort en "runtringning" till Eniro, hitta.se, lokaldelen.se o.s.v för att justera dom uppgifter dom har om mig. Nästan alla hade helt fel! Hur svårt kan det vara att sätta namnen i rätt ordning? Jag kanske är känslig, men det är trist när mitt ena efternamn alltid placeras som förnamn och ibland så illa som tilltalsnamn. Det är inte kul! Men nu har jag iaf hört av mig till dom, så inom 5-8 dagar borde uppgifterna vara rättade.

Nu ska jag slå på en kanna kaffe.

Ha det bäst så länge! Kram.
Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se