Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 10 november 2008

Åka...

Nu ska vi snart åka iväg och handla, och sen ska vi hem så att jag kan kolla över de nya jobben som finns i området. Jag kollade lite innan, men det är "fel" säsong att söka jobb, inga nya jobb i Blekinge den senaste veckan. Några stycken i Norra Skåne, men tyvärr inget jag har kvalifikationer för.

På fredag så ska vi åka iväg. Eller rättare sagt så kommer pappa och hämtar oss. Och så åker vi upp till Bergslagen och stannar där över helgen. Det ska bli jättekul. Inte lika kul att ta tåget ner igen, alltså det är inget fel på att åka ner, utan det är själva tåget jag inte gillar. Men jag har ju iaf Gumman med mig så jag kommer nog överleva.

Jag ska sätta mig ner lite senare idag och registrera "Dalahavens" på några söktjänster och sökmotorer så att jag förhoppningsvis får lite fler läsare... Det skulle vara kul om bloggen vart "populär", inte för att jag skriver mycket vettigt, men ändå.

Kram på er och ha det bäst så länge!

0 kommentarer:

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se