Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

fredag 7 november 2008

Hemma hos...

Svärmor och svärfar. Ännu en kväll i lugn och ro.

Det är nästan alltid frid och fröjd att vara här, men inte alltid. Min underbara svärmor har dagar när hon är mer underbar än nöden kräver så att säga. Men jag älskar henne oavsett.

Min svärfar däremot han är helt underbart galen, allas lilla "damp-gubbe". Han har ett sätt att ibland "dampa loss" och det fyller oss alla med skratt.

Jag älskar mina svärföräldrar! Men inget går upp emot mina egna föräldrar, dom är bäst!

Och för att mitt lilla "ostron" inte ska känna sig utanför så vill jag påpeka att hon är mitt allt, ifall hon redan glömt det.

Nu får ni ha det så bra så länge! Jag måste vara lite social och trevlig nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket trevlig blogg ni har...

det hälsar "damp-gubben"

Nettan sa...

Damp-gubben stämmer ju bra in :D
Du har verkligen lärt känna mina föräldrar ;)

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se