Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 24 november 2008

Julklappar…

Tänkte att jag skulle blogga lite om Julklappar stärker inte relationen…

Jag är ju en av dom som anser att "kärlek" är den bästa julklappen/presenten/gåvan. Finns det något bättre än att bli påmind om hur mycket kärlek det finns i livet. Men det är svårt att "ge bort" kärlek utan att verka snål, när personen kanske förväntar sig en "fysisk" gåva. Jag har egentligen inget exempel på när en "kärleksgåva" har misslyckats, men jag kan tänka mig att det finns dom som har "misslyckats" med sin goda tanke.

Nu ska vi iväg… Jag och Gumman… vi ska hämta lite ved så att "vi" kan hålla värmen…

Kram på er alla där ute.

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se