Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

onsdag 3 december 2008

Vill påminna om…

Ni har väl inte missat att ni nu kan sponsra Dalahavens.se? Det går att göra både via sms och via PayPal.
För att sponsra via sms så gör du som följer:

- Tjänsten är tillfälligt borttagen -
SMS:a DH DittNamn till 72550
Kostnad: 5 kr + ev SMS-taxa
Vill du vara anonym när du sponsrar?
SMS:a DH till 72550
Kostnad: 5 kr + ev SMS-taxa
- Tjänsten är tillfälligt borttagen -

Jag hade egentligen ingenting att skriva om då jag inte läst/lyssnat på nyheterna idag. Och jag har heller inte pratat "politik" med svärmor, så jag hade inget nytt att komma med. Jag får helt enkelt återkomma senare… kram på er!

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se