Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

tisdag 5 maj 2009

Spotify…

Jag var väldig sen med att inse fördelarna med att få en så kallad “Spotify-invite”, Spotify är en underbar tjänst som gör att jag slipper köpa musik som jag sen bara skulle ångra att jag köpt. Just nu lyssnar jag på  “Rave Allstars – Hardcore Vibes”, en favorit sen länge. Det enda jag saknar just nu är att Svenne Rubins alla låtar ska bli tillgängliga via Spotify, då är min värld fulländad.

“Rave Allstars – Ping Pong” började precis spela i lurarna och jag finner ett oförklarligt lung, även om man hör hur “ping pong bollen” far fram och tillbaka mellan höger och vänster öra… En underbar känsla som inte går att förklara. Gjorde mitt första “nytto-program-för-christer” till just denna sorts musik.

Nu börjar strax “Desperate Housewives”, då måste jag vara helt tyst och sitta helt stilla, annars blir Gumman galen på mig. *host host*

Hinner att lyssna på en låt till och då får det bli “Mats Rådberg & Rankarna – Jag är bara lycklig när jag dricker”… bye bye for now…

2 kommentarer:

Nettan sa...

Galen blir jag inte, men jag vill ju inte missa smaskigheterna i Desperate Housewives. Du måste ju erkänna att du faktiskt också skrattar åt de klockrena kommentarerna.

Kattis :) sa...

Jag har ingen aning vad spotify är, men det låter kanon! Däremot så är jag fast övertygad om att Desperate Housewifes tittar jag aldrig på, det är ju House då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se