Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

tisdag 6 oktober 2009

Uppdateringar och tillägg.

Efter att svärmor (Nilla) kommenterat mitt förra inlägg så tänker jag självklart skriva lite om vår kräftskiva och om årets “Sweden Rock Festival”. Först om kräftskivan, som jag minns alldeles utmärkt, det var kräftorna jag vart dålig av, inte spriten *host host*. Ska jag var helt ärlig så vart det “så länge sedan” att jag inte minns exakt allt som hände och allt som sades, men det spelar ingen roll då jag minns att vi hade jättekul och att vi åt och drack gott.

Vad det gäller Sweden Rock Festival så minns jag inte mycket heller men då var jag så uppe i sköta mitt jobb så felfritt som möjligt att jag inte tänkte mycket på annat som hände. Men även då vet jag att vi hade kul, trots att vi nog var helt slutkörda allihopa när festivalen väl var över. Men nu vet jag iallafall vilka “måste” som är MÅSTE och vilka jag kan “skita i” till nästa festival.

Nu är det dags att sova lite, får skriva mer imorgon eller efter kryssningen.

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se