Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

lördag 3 oktober 2009

Helg på Dalahavens väg…

Jag är nu tillbaka efter ett väldigt långt uppehåll. Jag hoppas lyckas få nån att börja läsa min blogg igen.

Det var svärmor och hennes “småsura” blogginlägg som fick mig att fundera över att blogga igen. Jag vill väl egentligen bara visa för svärmor att man bloggar inte bara för att andra ska läsa, men det är ju en bonus, jag bloggar för att jag själv vill. Så därför bloggar jag bara när jag själv känner för det. Ibland blir det ofta, men allt för ofta blir det mer sällan. Nu ska jag titta lite på tv.

Ha det bra, och njut av var dag…

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se