Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

söndag 10 maj 2009

Ordförande Christer…

 image image

Jag skrattade gott åt att dom placerat mig på Ordförandeplatsen i den information som finns på nätet, men nu är det inte roligt längre, det skulle bli ändrat för snart 2 år sen nu, jag har aldrig varit ordförande och kommer troligtvis aldrig bli.

Jag var övertygad om att ändringen skulle bli genomförd när det anställdes en tjej som skulle vara ansvarig för informationen på hemsidan, men ingenting har hänt, det måste vara skönt att kunna inkassera några tusen i månaden, om det enda man behöver tillföra är ett namn på årsmötesprotokollet.

Hittade tillslut ännu en plats med information om föreningen, men den stämde inte heller. Trots att  vi påpekat detta för de ansvariga.

image

Detta är helt ointressant för er där ute, men jag stör mig på att Blekinge Handikapp-IF inte bryr sig om sina föreningar, det enda de talar om på årsmötena är “Hur ska vi få in mer pengar till förbundet, vi har ju löner som måste betalas ut”. Inga av sponsorpengarna används till någon egentlig verksamhet, eller egentligen används ju pengarna, men om någon av de föreningar som “jobbar” under Blekinge Handikapp-IF skulle behöva lite ekonomisk hjälp för att starta upp ny verksamhet för sina  medlemmar så är svaret oftast ett tvärt “Nej!” eftersom de pengar som kommer in knappt täcker de löner som “måste” betalas ut.

Ovanstående text är Christers och endast Christers personliga åsikt och har med andra ord inget att göra med övriga medlemmars i Sölvesborgs HIF's åsikter.

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se