Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

söndag 17 maj 2009

Den Danske Mafia

Varför har aldrig svärmor och svärfar nämnt “Den Danske Mafia”? Nu kan jag äntligen lyssna på dansk musik!

Deras skiva “10 Kolde Fra Kassen” innehåller 10 suveräna låtar!

1. To Mennesker På En Strand
2. Så Længe Jeg Lever
3. Nede I Møget
4. Conny Bli'r Hos Mig
5. Du Ser Mig Når Jeg Kommer
6. Fut I Fejemøget
7. Karl Og Ann-Cathrin'
8. Erik Oluf Andersen
9. Sidder På Et Værtshus
10. Der Er Noget Galt I Danmark

Nu ska jag bara lära mig danska så jag fattar va dom sjunger. Eller jag fattar ju helheten, men det är en hel del ord som jag inte hänger med på.

Ps. GRATTIS NORGE! Ds.

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se