Gå till: http://www.dalahavens.se/ för att fortsätta följa bloggen.

måndag 9 februari 2009

Hemgårdens Snickarkorv

Jippi! Snickarkorv kommer till Sydsverige! Hemgårdens (Nya August Larssons Charkuteri AB) Snickarkorv kommer hit om cirka 2 veckor! Jag mejlade Hemgården igår, mest på skämt, och idag vart jag uppringd. Jag kommer bli uppringd igen när korven finns i hyllorna. Dom tyckte det var kul att det redan fanns efterfrågan i Blekinge.

Jag är så lycklig! Snickarkorv är helt underbar! Den är det bästa som finns, om man bortser från min underbara Gumma, Skorpan och katterna. Den är helt enkelt fantastisk, den är guds gåva till alla korvälskare!

2 kommentarer:

Nilla sa...

Du är för GO´ Christer!!

Kramen från svärmor

Anonym sa...

hoppas att det är fler som gillar korven där nere så du får ha den kvar...Kram mamma

Bloggtoppen.seAllmäntVardagsbetraktelser bloggarPushaBlogglista.seLägg till BloggCreeperBlogRankers.comfnulTopplista Favoritlistan.seBloggrank.se